Thursday, March 05, 2009

Kort o'mania og Kortskalle - konkurransekort

Jeg blir så inspirert av konkurranseoppgaver om dagen, så da blir det litt kortproduksjon. Her er først 3 kort jeg hadde med i kortskalle på Minneriket. Først en skisse:

Så kjærlighetskort - dette var også en kursmodell til kortkurs på Minnehjørnet i februar;o)
Så et konvoluttkort. Jeg skal forresten ha kurs i dorullkort og konvoluttkort på Minnehjørnet 21.mars - så har du lyst til å være med på kurs kan du sjekke Minnehjørnets nettsider;o)


Så et kort fra Kort o'mania på Scrapping.no. Oppgaven var å lage 50 talls Rockabilly kort... ikke enkelt, men veldig morro.

Ellers er det snart helg igjen, og jammen blir det bra. Denne helgen er fylt av veninnebursdag og fotballcup. Vi fyller nok tiden i denne helgen også:o) God helg!



4 comments:

Anonymous said...

For noe råflotte kort du har laget Bente!!! Klem-kortet var hinsides nyydelig!!!!!!

Linda S. L said...

flotte kort! likte spesielt godt det første og det siste :) ellers lager du sinnsykt mye fint! digget det mini albummet, kjenner det klør litt i fingrene å beg på no sånt :)
Jeg må nokk inn hit å ta meg tid til å titte mere ja :)

mvh linda s l

ps. fant bloggen din via STM lista ;)

Elisabeth said...

Hei her var det masse fint. Fant bloggen din via STM og nå vil jeg legge deg på min bloggliste, om jeg får lov.

Fantepie said...

Å så mange flotte kort det var her da! Gleder meg til å ta en liten runde i bloggen din!