Tuesday, April 08, 2008

Clearalbum kurs

(scroll down for english text:o))

I morgen skal jeg ha kurs i Clearalbum på Martines Landhandleri på Kongsberg. Gleder meg masse til kurset. Det er alltid så morro med sånne eksperiment-kurs, og det å få lov til å dele og inspirere til kreasjoner sånn litt utenom vanlig scrapping og stempling. Jeg lærer alltid noe også når jeg har sånne kurs, og ikke minst blir jeg inspirert av alle de flinke kursdeltagerne.

Her er en smakebit på et album fra Pageframes. Tema er Singaporeturen i høst.







I'm holding a Clearalbum class tomorrow at our local hobbystore here in Kongsberg, Norway. So looking forward to the class, it's so much fun to teach at classes like this:o) This project is for the class, and with pictures from this autumns trip to Singapore. Thanks for looking.

1 comment:

Runa said...

http://sunngalskapdaarlighukommelse.blogspot.com/
adr.min var litt feil...
Så flink du er med kurs da !