Tuesday, September 11, 2007

Full fart!

Her går det unna i full fart gitt. Husoppussing er i full sving, og vi begynner å se konturene av hvordan noen av rommene blir hvertfall. Morro!! September er liksom den store oppussingsmåneden, og jeg har ikke tid til å gjøre noe annet omtrent. Men jeg måtte bare snike meg til å teste de nye BG arkene som dumpet ned i postkassa her en dag. digger jo BG papirer, og disse nye er intet unntak. Jeg måtte bare ha mange av de nye jeg, og gjett om det klør i fingrene etter å prøve?? Jepp!!

Her er en med litt "utagerende papir"

og så en litt mer stilren. Disse Pheriphery er fab!!


Ellers kan jeg fortelle at det blir en aktiv kurshøst litt senere på høsten.

Jeg skal ha 2 kurs på Martines på Kongsberg. Onsdag 14 november blir det videregående kurs scrapping, der vi skal leke litt med mønsterark, clearstamps og maling.

Mandag 19.november blir det kurs i clearalbum. Vi dekorerer et clearalbum med overlays, rubons, stempel og bånd. Her kan du få testet å jobbe med klare flater, og teknikk knyttet til dette. Påmelding til Martines. sjekk www.martineslandhandleri.no

Ellers skal jeg ha et Minialbum kurs hos Papir i Hjertet i Porsgrunn i november også. Sjekk www.papirihjertet.no



No comments: