Tuesday, August 14, 2007

Litt scrapping, mye terasse og jobb igjen

Da var det ugjenkallelig slutt på ferien for denne gang. Flying start på jobb i går, det var TRAVELT gitt! ...men deilig å komme i normalt gjenge igjen også egentlig, spesielt siden jeg vet at det blir en travel høst både på jobb og på hjemmefronten med nytt hus, oppussing, flytting og sånn. Det er rett før overdragelse av hus nå, 1.sept er det på våre hender. Nå planlegger vi badoppussing, maling, hva vi må gjøre før vi flytter og sånn... flytter ikke inn før bad er ferdig hvertfall.

På hobbyfronten har jeg også gjort litt, scrapper litt jevnt og trutt igrunn (når tiden tillater). Må se om jeg kan få litt inspirasjon til å sende noe til Ett Trykk før 20.aug også...

Her er en kjæreste LO med love Elsie saker (digger de!)

og en enkel LO fra Banff i Canada...har funnet ut at jeg må scrappe en del fra den turen og siden det er så mye bilder må de bare bli litt enkle en del av de!

Til helga skal vi til Hovden med familien. Tror det blir superduperkos... Barndomstrakter og alt...Bykleheia var jo barndomsparadis (sammen med Donaval camping i Stavern) da jeg var liten. På Bykleheia var det geiter, masse familie, fisketurer og mygg... Kos med en tur igjen! gleder meg til det!

3 comments:

Anonymous said...

Så hærlig kjærste loen var :-) Kos dere masse på helgetur :-)

Lena said...

herlige LO'er! Og spennende med overdragelse av hus da gitt! Lykke til i malingsrus;)

Lise Mariann said...

Så søt den kjærsteLO'en var!