Tuesday, June 05, 2007

Fotokurset var topp!!!

Har lært masse! Både om teknikk (elementært så klart, for jeg var helt grønn) og om komposisjon av bilder. Mandag var det teknikk og eksempelbilder inne, og i går var vi ute å fotograferte med modell. Hun het Silje og var kjempeflink!

Her er et par bilder jeg tok, skal legge ut noen flere når jeg bare får sett gjennom og funnet ut hvem som er bra. Jeg tok nemlig over 400 bilder *fnis*






Kurset var kjempebra! Anbefales varmt. Bare ta kontakt med Torbjørn www.ttfoto.no

Tror jammen at jeg må prøve å hive meg med på Photoshop kurs med han til høsten også...og kanskje viderekommente kurs også...

Men først....trene trene trene.... blir mye bildetaging fremover tror jeg:o)

5 comments:

Catrine said...

Så spennende med fotokurs! Flotte bilder du har tatt!

Sylvi said...

Jeg er fortsatt helt HØY på foto!!!! I dag skal jeg dra med meg ungene på tur *fnis* Flotte bilder, Bente :o)

aase said...

WOW så bra du var fornøyd med kurset Bente!! Jeg skal også på kurs, bare vi finner en dato som passer!!!

Utrolig flotte bilder av henne!!!

Marit said...

jeg fikk ikke noe mindre lyst på digitalt kamera og fotokurs nå :)

Flotte bilder du har tatt.

Ønsker deg en super helg i sommervarmen

Åshild said...

Nå SKAL jeg ha meg nytt kamera!! Vil vil vil! :)

Gleder meg til å se deg i morra, vennen!

god klem