Saturday, November 19, 2011

TCR #85 og shaddowbox

Jeg er på Finnabair inspirasjonsbølgen!!!


Var på kurs forrige helg, og på fredag var jeg på KOKOS treff med alle glimmermistene mine:) Kosa meg masse og lagde flere forskjellige prosjekter.

Her er en shaddowbox. Det har jeg aldri forsøkt å lage før, men måtte prøve etter å ha sett en som ble laget på kurs. Det er nok litt å gå på i teknikken, men jeg er ganske fornøyd med fargene mine. Denne er laget av et lerret, bak frem. 




Og så lagde jeg en LO til denne ukens The Color Room utfordring. Deilige gul og rosafarger. Dette er en LO i stilen vi lagde med Finnabair på kurset industiell baroque. Masse mist og multimedium, og deilig lykkelige farger.








Jeg skal legge ut flere prosjekter, men posjonerer de litt ut:)

God helg!

No comments: