Sunday, March 27, 2011

Lag på lag på lag på lag Jeg var på et supert kurs med Lene Nabon Bjørnerud i går på Casa-treff i Vestfold. Det var knall inspirerende og vi lagde en nyyydelig LO. Når jeg kom hjem måtte jeg prøve meg på LO i samme stil, men velge papir og pynt og sånn selv såklart. Her er LOen jeg lagde - Cactuzpusen til Mor: Jeg har brukt masse ulike papir i turkisfarger. Laget papirblomst av trekkspill av papir, brukt litt glimmermist på ramme og skrivefelt. Det er også chipboard bokstaver og pynt.




Takk for at du titter innom meg - det er superkoselig om du legger igjen en hilsen så vet jeg du har vært innom;)


God søndag!

3 comments:

Janne said...

Kjempeflott lo i nydelige farger, ser at du er inspirert av Nabon ja ☺ Ser også at du har raida ølboksene ;-)

Scrappegal said...

Nyyyydelig!!!!! :D :D :D

Aquarell said...

Å, det var virkelig lag på lag på lag! Så kul denne ble! Skikkelig flott! :)