Saturday, January 23, 2010

Kreativ?

Ja vist! Eller...ja, men nei... Sorry forvirringen, men det kommer av at jeg ikke helt vet selv. Jeg er på en måte kreativ, men derfra til å få det ut....ja det er en vei. Jeg har det litt travelt med jobb og greier, og da er det sånn at det samler seg opp ideer men tiden til å gjøre noe med det er så som så...så har jeg noen dager med tid, men da er liksom ikke lysten og evnen til å stikke ned på hobbyrommet tilstede. Hm...Ja ja...det er jo ikke akkurat så viktig igrunn...

Jeg hadde kurs for noen koselige damer på onsdag - herlig gjeng og vi lekte med metalltape og aleminiumsfolie. Artig!

Her er en av kursLOene mine

Lille Rosin vokser og gror og snart er hun 2,5 kilo og laaaaang! Hun er søt som sukker og rampete som bare det. Forrige lørdag klarte hun å velte ut en stor bolle med perler her på hobbyrommet...det var perler overalt!! ...og jeg var sint og hun hadde tidenes jakt etter trillende ting... Det blei karantene på badet til perlene var plukket opp igjen;o)
Cactuz og Rosin er blitt gode venner, vasker hverandre, leker og sloss litt sammen. De spiser side om side, og harmonien råder. Det er godt! Cactuz er utrolig snill, og hun lille snuppa prøver seg på sjefing...tror kanskje at hun vinner til og med...Det er MYE tak i den lille frøkna.

Ja ja...nå er det helg. Herlige to dager uten store planer. Jeg har fått en award av Janne som jeg takker mye for! ...og så må alle som er innom ha en fin fin helg! Kos dere!







3 comments:

Janne said...

For en alldeles nydelig LO, det var utrolig kult med metall, både sommerfugler og den borden ☺ Syns det høres ut som om lille Rosin holder dere i aktivitet om dagen og det er jo bra for da gjør hun jo jobben sin ☺ Det er jo kjempeflott at hun og Cactuz finner tonen og har selskap i hverandre ☺

nordsalten-hobbyklubb said...

Invitasjon til utfordring #1 hos Nordsalten-hobbyklubb.
Denne gang tegner vi en skisse som du skal løse etter din egen tolkning.

spre gjerne ordet =)

følg med på :

nordsalten-hobbyklubb.blogspot.com

=)

mettepip said...

Så stilig LO Bente! Lekkert med metallpynt og glimmermist. Skjønn liten pus også da;)
Ha en flott uke!
klem fra
Mette