Wednesday, November 04, 2009

Lite tid

...eller altså, alt henger jo mer på hva man bruker den tiden man har på....jeg har altså ikke brukt den på å blogge på en stund;o)

Jeg har vært på KOKOS-treff og scrappet masse i helgen og burde jo vise frem det, men bilder har jeg ikke fått suset meg til å ta...he he. Da får jeg heller vise frem noen ørepynter fra i vår, som jeg ikke har vist før. Det er også morro å perle om dagen, og jeg har jammen gjort litt av det også;o)

Her er ørepyntene:


Ametyst og swarovski + sølv
Sølv, perle og glass
Sølv, swarovski og ferskvannsperle

Sølv, swarovski og ferskvannsperle


Swarovski og sølv


Ellers går nu dagan som det heter. Travelt på jobb, masse å drive med hjemme, og litt sliten kropp... Det fyller seg og mest av alt vil jeg ligge litt på sofaen også. Men snart skal vi hit: http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?HotelId=52619&marketUnit=VN
Det blir deilig!

Ønsker alle en fortreffelig høstdag! Kos dere inne om været er hustrig ute;o)

2 comments:

Aquarell said...

Kjempeflotte ørepynt! Så flink du er!:D

Janne said...

Så mange lekre ørdebobber og for en flott måte å vise dem fram på. Passa fint med litt vårbilder nå som vinteren er på vei ☺ Ha en flott dag vennen ☺