Wednesday, November 14, 2007

Varme utfordringer




...er alltid koselige :-) Var på besøk i Sylvis blogg og fikk meg en søt utfordring å føre videre.

De 3 første som poster her får en koselig liten hilsen av meg i posten før jul. Det eneste som kreves er at du har en egen blogg og vil videreføre utfordringen :@).......og de 3 som får en hjertevarm hilsen i posten av meg blir??.... førstemann til mølla ;-)

I går hadde jeg scrappekurs på Martines. Kosa meg masse! Det er så hyggelig å ha kurs for sånne koselige mennesker som scrappere er. Det boblet av kreativitet og skaperkraft...så jeg sugde til meg i tillegg til forhåpentligvis å klare å gi litt tilbake. I helgen tror jeg at jeg må begynne litt med å lage julekort...er noe kreativitet som må ut;o)
Jeg kjenner forresten at julestemningen sprenger på...det tyter jo i alle butikker av pynt og fine saker. Siden jeg er i husmodus er jeg sikkert litt påvirkelig også:o)

2 comments:

T:o)ve said...

Jeg vil gjerne ha en koselig liten hilsen av deg før jul :o)

HegeT said...

Hei.
Flaks at jeg stakk innom blogen din akkurat idag da......:)

Hørse ut som du har koselige dager, i nesten ferdig oppusset hus.
Og for en aldeles nydelig pusekatt dere skal få.... Han var jo bare til å spise opp....


Ha en koselig helg, og kanskje du får paket opp enda flere pappesker....
Jeg driver å putter ting ned i esker jeg da.....

Klem
Heget