Sunday, October 22, 2006


Hvor blir tiden av???

Så var nok en helg over, og jammen må en spørre seg hvor tiden blir av....det vil si...jeg vet det jo på en måte, men den går jo så rasende fort. Tenk så sier de at tiden bare går fortere og fortere jo eldre du blir....det må jeg si at bekymrer meg litt. Uansett...denne helgen har gått med til litt hjemmekos, kurs i Hallingdal i smykkelaging på lørdag, bursdags feiring for mamma søndag, og søndag kveld et par timer på hobbyrommet. Jeg får jo litt abstinens jeg når jeg ikke har vært der på noen dager....og da må det kreeres. Blir liksom sånn overfull av kreativitet i hodet hvis jeg ikke får sluppet noe ut med jevne mellomrom....det bobler!! I dag har jeg laget en bursdagsbok ferdig. Lovte Martines en modell de kunne ha i butikken, og den blei brun og rosa!

No comments: