Tuesday, February 03, 2009

Vintage dorull kort

Jeg skal ha et kurs i dorull kort og konvoluttkort på Minnehjørnet 21.mars. Her har jeg koset meg med å lage et kurseksempel. Jeg digger virkelig rosene jeg kjøpte på ebay...de er råfine:o)

Ellers er det vel alt hjertet begjærer av vintage stæsj her. Blonde og bling!

Dekoren på arket jeg har kledd rullen med har jeg laget med masker fra Heidi Swapp og rosa glimmermist i to nyanser. Det samme er brukt på tagen.

Takk for at du titter, og har du lyst på kurs kan du bare melde deg på til jentene på Minnehjørnet - sjekk www.minnehjornet.no

Takk for at du titter innom - jeg setter så pris på det!































2 comments:

Kjellaug said...

så lekkert....ble helt målløs jeg.

Runa said...

Åssen får du det til !!!!Bærre lekkert ;-)!