Tuesday, July 08, 2008

Prima kort

*scroll down for english

ååååååååå sååååå morro!!!!!

Jeg fikk meg noen prima stempel her om dagen men fikk lekt med de først i dag. Å hildrane du så fine de er:o)

Her er tre kort med nesten bare Prima nr 5 stempel. Teknikken er litt stempling med versamark på glossy, og så distress og fluid chalk bakgrunner før mønster settes på.


Her har jeg brukt versamark og stemplet på glossy, varmet og så brukt fluid chalk og distress blekk for å farge. Så stemplet med farge motiver og sånn. Teksten er fra Papirloftet.


Samme teknikk som forrige kort, men andre farger. Bakgrunn skal liksom forestille en vegg, og jeg har dratt blekket for å få det til å se litt ut som planker på en måte.


Her har jeg brukt to ulike BG ark, stemplet med fluid chalks, og laget en collage som består av flere biter og litt overlapp. Jeg har skåret ut motiv stemplet på bakgrunn med skalpell og lagt tag under.
Ower the moon her about these new Prima nr 5 stamps sets. They are simply lovely!! Been playing tonight with distress, fluid chalk and glossy papers mostly. Fun fun fun!!

No comments: